Polenta azaz puliszka

Köretnek készült egy különleges lecsós csirkéhez. Sajna a csirkéről nem készült kép, de el tudjuk képzelni.



Megint haladóknak írom, nem részletezem. Sietek, mert főznöm kell. 250 gramm kukorica darából 1 liter vízzel készítünk egy puliszkát. Ízvarázst használtam a forralt vízhez, mert azt tudom, hogy egy liter vízhez egy evő kanál kell belőle. A só megbízhatatlan.
Előző este megcsináltam.hogy formába öntve kihűtsem.
Másnap mint a torta lapot felvágtam és a formába úgy raktam vissza hogy alulra paradicsom passata-t tettem, majd puliszka lapot, amire többféle sajtot rétegeztem vékonyan szeletelve, majd megint puliszka és a végén paradicsom, a legtetején durvára reszel parmezán sajt. Legalább háromféle sajt kel a parmezánon kívül. Mozzarella, Camembert és valami kemény sajt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló