Pizza élesztő nélkül, omlós tésztából

Úgy kezdődött hogy a pizzatésztám kissé lágy lett. Túl sok vizet adtam hozzá. Nehéz volt nyújtani mert minduntalan összeugrott. Azért valamennyire sikerült, de kisebbek lettek a pizzák mint máskor. Így az utolsó pillanatban gondoltam összedobok még valami tésztát, mert volt maradék a feltétből. 


Mostanában elkezdtem kekszet gyártani mint előző bejegyzéseimből látszik is és így adódott hogy a keksztésztát vettem alapul. csak a cukrot hagytam ki és persze megsóztam kicsit.


Hozzávalók:

30 dkg liszt
1 teáskanál só
2 púpozott evőkanál zsír
1/2 marék reszelt parmezán (elhagyható)
annyi tejföl, hogy jól gyúrható tésztát kapjunk

Ennyi az egész. Érdemes egy órát pihentetni - ha van idő. Jó vékonyra kell nyújtani. Bármilyen feltét jöhet rá. Ha nem pakoljuk meg nagyon gazdagon vagy csak sajtot teszünk rá, akkor is finom. Kifejezetten jó a maradék feltétekhez. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló