Tonhalas rizs

Lehet hogy kificamodott az ízlésem, de ez nagyon jól sikerült. Reggel készítettem, körülbelül 15 perc alatt a sötét konyhában. Megint korán mentem dolgozni és előző este elfelejtettem ebédet készíteni a munkahelyre.

Íme a tonhalkonzerv a Rio Mare oldaláról - természetesen a hajnali főzőcske és rohanás közben nem tudtam  fényképezni.



Hozzávalók:
1 csésze rizs
2 csésze víz
2/3 marhahús leveskocka
1 evőkanál száraz pesto
1 kis konzerv tonhal levével együtt (most sós vizes volt, de lehet olajos is)

Elkészítés:

  • A rizst a vízben feltettem.
  • Hozzáadtam a leveskockát és a pestot.
  • Amikor már majdnem teljesen elfőtt a leve, elzártam a tüzet és lefedve félretettem a rizs, hogy tovább puhuljon.
  • Körülbelül 5 perc múlva belekevertem a tonhalat, és még egy kis ideig lefedve hagytam.


Ha vendégeknek adjuk, kínáljuk majonézes jégsalátával, sokmagos péksüteménnyel és fehérborral! Ezt egyszer be fogom dobni és akkor majd szép képeket is készítek róla.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló