Frissen sült hús szeletek


 worcester szósz

Vegyesen vettem csirkemellet és disznócombot. Felszeleteltem, besóztam. A disznót megszórtam még fehérborossal és római köménnyel, a csirkét pedig grillfűszerrel (olyannal, amiben már só nincs). Klopfoláskor kakukkfüvet tettem minden szeletre bőven, és szárával együtt, aprítás nélkül ahogy leszedtem a kertből. A kakukkfüvet jól beleépítettem a hús rostjaiba a klopfolóval. Ezután megkentem a szeleteket, ötletszerűen ahogy jött, némelyiket mustárral, másikat enyhén csípős paprikakrémmel, vagy ketchuppal. Egyik-másikat Worcester szósszal is meglocsoltam Új főzőhagymát vastag szeletekre felvágtam és a húsok közé leraktam (majd ezt is megsütjük vele) és az egészet egy tálba rakva olívaolajjal meglocsolva a hűtőbe tettem, ahol várja jobb sorát, mikor is a vaslábosban a platnin frissen, a vendég előtt ki lesz sütve.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló