Nagytakarítás - örömünnep

Ne tudd meg mit csinálok!

Egy pohár pezsgővel a kezemben hunyorítva méregetem a különbséget a már megtisztított és a még érintetlen ablak között. Ebben az évben még nem ittam pezsgőt.


Takarítás közben felbukkan emlékeimben egy vicces reggeli párbeszéd:

J   :  - Meleg tej nincs?
Én :  - Jézus! A mikróban.
T  :  - Mit keres Jézus a Mikróban?
Én :  - Nem tudtad hogy Jézus mindenhol ott van?

Megmondjam miért voltam ennyire schlagfertig ? Mert Jirí Langer Kilenc kapu (azaz A Haszidok titkai) c. könyvét olvasom már két hete és kezdek én is hasziddá válni, de az nem baj, mert azt írja hogy semmi különös nincs abban ha egy keresztény haszid. Miért nem tudtam én ezt eddig? Bevallom még takarítás közben is olvasom kicsit. Nem is lehet egyszerre sokat mert nagyon tömény.

Ilyeneket olvasok például (nem szó szerint idézem): Az egyik rebe olyan szent, hogy ugyanúgy tudja áldani az Urat a rossz dolgokért mint a jókért. Megkérdezik a másik rebét hogy ő is képes-e erre? Mire ő: velem még soha életemben nem történt rossz dolog. Mert minden jó amit az Isten tesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló