Az én borzaskám



Ha kevés otthon a hús de mégis finomat - és szépet - akarunk adni

A disznóhúst nagyon vékony szeletekre vágtam - géppel -, sóztam és lisztbe forgattam, majd tojásba és ismét lisztbe. A húst annyira vékonyra vágtam, hogy szakadozott is, úgyhogy a legtöbb darab amolyan ficni-fecni lett. A panír is szakadozott rajta, mert dobozban rázogatva paníroztam. Amolyan átmenet ez a töpörtyű és a rántott hús között, de nevezhetnénk húsi chipsnek is. Alaposan meg kell sütni, hogy jó ropogós legyen és átsüljön. Többször váltott vízben, jól megmosott és kicentrifugázott (salátacentrifuga) lolo-salátán tálaltam. A salátát mindenki a tányérján ízesítheti, ehhez citromot, olívaolajat és sót adtam. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló