Maradék zsíros kenyér felhasználása

Egy sikertelen after party után még mindig hegyekben áll a zsíros kenyér. Mit tesz ilyenkor az ember? Sutty a mélyhűtőbe! Igaz a zsíros kenyér, még így válság idején sem képvisel olyan gazdasági értéket, hogy érdemes legyen rakosgatni, elektromos áramot nem kímélve hibernálni. Nem is azért tettem. Anyukám azt mondta kis koromban, hogy minden kenyér Jézus Krisztus testére emlékeztet minket, ezért kenyeret soha nem dobhatunk ki.  Így aztán ha egy mód van rá – kivéve ha zöld penész üti fel a fejét – nem is teszek ilyet. Ez a zsíros deszka pedig nem hogy nem volt romlott, hanem nagyon is fincsi, puha friss fehér kenyérrel készült. Lekapartam róla a lilahagymát, és ahogy már mondtam, sutty…
Majd egy hónap múlva ebből készült el életem legjobb bundás kenyere.


Máskor egyébként zsemlemorzsa házi készítésére szoktam a kenyérmaradékot használni. Zsírossal még nem próbáltam, de lehet hogy az sem rossz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló