Borjú szűzpecsenye egyben sütve

A húst egy nappal korábban vastagon bekentem mustárral, sózás nélkül és folpackba tekerve eltettem a hűtőszekrénybe.
Másnap serpenyőben átsütöttem minden oldalát hogy egy kis kérget kapjon. Ezután frissen tört fekete borsba és zöldséges Ízvarázsba forgattam - nem túl sokba -, majd vékonyan szeletelt nyers sonkával és ugyanolyan vékony szalonnaszeletekkel beborítottam. 



Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem és alufóliával jól letakartam a tepsit. 60 percig sütöttem 200 fokon légkeveréssel.

Ezután felszeleteltem, majd egy kisebb tepsibe helyeztem.


A szaftját és a leesett sonkát, szalonnát összedaráltam. Ezt a szószt részben rá, de inkább alá öntöttem. Tálalás előtt így felmelegítettem.

Másnap a megmaradt szaftból fokhagyma, friss zöld fűszerek és tejszín hozzáadásával csodás tésztaszósz készült.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló