Egy leves háromszor


1. Volt egy teljesen hagyományos csirke far-hát leves, amiből tálaláskor kivettem a húst, a zöldséget és mindhárom alkotó elemét a levesnek külön tálban adtam fel.

2. Két nap elteltével maradék húsos csontokat betettem a mélyhűtőbe, mert láttam, hogy nem fog elfogyni. Ugyanakkor a zöldséget visszatettem a levesbe és felforraltam. Miután kicsit kihűlt, tettem bele két kanál tejfölt, összeturmixoltam és ismét felforraltam. Így került az asztalra  második leves, ami egy ízletes zöldségpüré-levesként teljes újdonságként hatott.

3. A hét harmadik munkanapján, amikor gyorsan kellett előállítani valami bekapni valót, kivettem a farhátakat a fagyasztóból, felengedtem hideg vízzel és annyi leveskockát tettem bele, hogy a levesben a só éppen az ízlésemnek megfeleljen. Eperlevél tésztát főztem bele és friss bazsalikommal fűszereztem. (Ez látható a fenti képen)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló