Házi, teljes kiőrlésű gyúrt tészta

Miután megtudtam hogy Mi jó nekem, ha megeszem, a közeli élelmiszerüzlet polcán kerestem a teljes kiőrlésű tésztát. Találtam 500 grammos csomagolásban 900-. HUF árban, de volt drágább is. Később egy másik helyen felfedeztem elérhetőbb áron is, de addigra már megfogant az elhatározás és a kamra polcán várt a teljes kiőrlésű bioliszt.


Hozzávalók:
fél kg teljes kiőrlésű biobúzaliszt
3 tojás
1,5 dl víz
1 kissé púpozott teáskanál só

Elkészítés:
  • A hozzávalókat jól összegyúrjuk, ha kell még víz óvatos hozzáadásával lágyítjuk. Csak cseppenként!
  • Kinyújtjuk és vágjuk.
  • Az Orecchiette tésztához először bogyókat gyúrjunk és azt azután ujjbeggyel lisztezett konyharuhán nyomjuk szét!
  • Metélhetjük, kockázhatjuk törhetjük a tésztát, de hagyjunk lapokat is és próbáljuk meg a teljes kiőrlésű lasagne-t!
 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló