Retró tejcsi




Sajnos, hiába hirdettem Karácsonyi Szünetet, nem tudom megállni hogy meg ne osszam kedves olvasóimmal a legújabb ötletemet. Lehet hogy ezt már más is kitalálta, de nekem óriási örömet okozott, ma amikor a 161 forintos zacskós tejjel a kezemben, kétségbeesetten kerestem egy alkalmatosságot a kamrában, amiben elhelyezhetném azt, bontott állapotban a hűtőben. Régen persze voltak ilyen tejtartók, amikor még a zacskós tej is általános volt, de valljuk meg, elég gusztustalan, műanyag alkalmatosságok voltak azok. Amióta dívik a dobozos tej, ezek szépen kikoptak konyháinkból. A kétségbeesett keresgélés alkalmával azonban kezem ügyébe került ez a gyönyörű Jägeres doboz, amit sajnáltam kidobni annak ellenére, hogy nem reméltem semmi értelmes hasznát venni. És tessék! Ennél jobb tejes dobozt el sem tudok képzelni és még a tavalyi szép napokat is eszembe juttatja, amikor még volt mit a "tejbe aprítani". 

Hát nem vagyok környezetbarát, újrahasznosító, zöld, szelektív-gyűjtő, 21 századi nyomorult öko-Maca? 
De!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló