Egg in the basket

Csak magyarosan! Hagymával paprikával. Különösen, ha gyötör a nátha.


Így készítettem el én ma reggel, a tegnap későn este meglelt echte angelsächsisch reggelit.


Hozzávalók:


2 tojás
2 szelet kenyér (Most toast, de lehet más is.)
kis olaj (mint mindig olíva)

lilahagyma
csípős paprika


Elkészítés:


Csak azt a bizonyos linzervágót találtam hirtelen, de nem baj. Kivágtam vele a kenyér közepét, így a kenyerem mindjárt három darabra vált szét. Picit megolajoztam a serpenyőt és belehelyeztem a kenyeret úgy hogy a közepébe még a linzer-luknyi darabot is odatettem. Miután az egyik fele megpirult megfordítottam a külsőt, a kis pöttyel nem foglalkoztam. Beleütöttem a tojást és megsóztam. Amikor elkészült, a hagymával és paprikával előkészített tányérra húztam. Egy személynek bőven elég egy darab.

Az a véleményem, bár még nem próbáltam, hogy tepsiben is elkészíthetjük ha váratlan vendég jön és csak tojás meg kenyér van otthon. Tökéletes melegszendvics - kevés munkával. Akár reszelt sajt is mehet a tetejére.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló