Burgonyás snack





Hozzávalók:

3 közepes fej hagyma, vékonyra szeletelve
2 közepes krumpli, durvára reszelve
1-2 cm friss gyömbér reszelve
egy csokor petrezselyem vagy koriander zöld felaprítva (elhagyható)
2 tk mustár
1 tk kurkuma
1 tk őrölt római kömény
2 tk só
12-14 dkg csicseriborsóliszt (hiányában finomliszt)
1 tk sütőpor
120-140 ml víz

Elkészítés:

A felkarikázott hagymákat és a lereszelt burgonyát egy tálban összeforgattam, gyömbérrel, mustárral, petrezselyemmel/korianderrel és a száraz fűszerekkel ízesítettem. A csicseriborsólisztet és a sütőport csomómentesre kevertem a vízzel és összeforgattam a zöldségekkel. (Először kevesebb vízzel kezdjük, aztán lehet még hozzáadni, ha túl száraz lenne, nem állna össze).

Egy wokban kb. 3 ujjnyi olajat hevítettem és evőkanállal kupacokat szaggattam bele a fenti elegyből és mindkét oldalukat aranybarnára sütöttem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

5. A gulyásleves (kb.10 főre)

Mák muffin

Montenegrói útibeszámoló